Friday 23 August 2013

Rebate Rm200 SKMM T.T

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum to all readers out there...

Tamat sudah...
As you all can see the picture up here,rebate SKMM RM200 sudah habis maa... Dan dgn ini aku agak sedih :'( .. Impianku tidak kesampaian dan perlu ditangguh... T.T...

Tak dapatlah nak memperoleh smartfon dalam masa terdekat ni.Bercerita mengenai SKMM ni,actually aku dah pernah isi form dan dah  dapat borangnya..

Tapi x ada rezeki untuk menggunakannya .. sedih .. haritu dah sampai dekat penjual fon dah.Dia siap promote fon dan aku juga telah bersetuju .Bila tiba waktu check IC dan borang..x sama pulak T.T..

Hanya perbezaan BT dan BINTI tepaksalah aku menunggu 2 bulan untuk dapat isi semula borang SKMM...Tnggu punyalah tunggu,semalam ada pula seorang kawan telah share perkara ni di FB..

Sedih x terkata bila dapat tahu mengenai perihal ini...Hopefully kalau ada lagi peluang macam ni ..Aku akan teliti betul2 masa isi borang supaya kejadian macam ni x berulang lagi...




Terima kasih kerana sudi baca entry ini ;)

6 comments:

  1. penantian itu pasti ada kemanisan akhirnya...sabar yer, mungkin bukan rezeki this time around...

    ReplyDelete
  2. tahun depan ke :) hehe inshaaAllah kalau ade ^^

    ReplyDelete
  3. Akak hari tue dh redeemed.. tp bg kat nak.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh baguslah berkesempatan utk pkai :D
      senang hati anak akak :D

      Delete