Sunday 18 August 2013

Open House at Tyra's

Bismillahirrahmanirahim,

Assalamualaikum to all readers out there ;)

Okay ,aku nk story mOry abOut yesterday ..I had GREAT times n had FUN with my LOVELY besties :3
Smalam tyra ada buat Open House and me,Alifah n Ct9 were invited.. So we went there yesterday at Villa Putra.

Ceritanya bermula... ZASSSSSSSSS!!.. hehe pd tgh hari at my house ada my cousins dtg.. sO kenalah serve tetamu yang datang.I helped my mOm buat kuah nasi himpit, nasi himpit and nasi ayam.My mom punya masakan mmg DELICIOUS. Kuah nasi himpit mmg TERBAEK! and nasi ayam mmg SEDAP! HO LIAO :D.Cousins siap bertmbah2 hhehe :) Kenyang mereka.

 Pd pg tu ,Alifah pula ad kelas memandu,sO dia kena drive .Seronok dia drive siap pOst kat FB lg :) hehe x sabo pulak nk dia dpt lesen P.. boleh lah ak tumpang skaki nnt :p..okay tgh hari ,sO ak plan nk ke rumah Tyra after Zohor senang sikit,lpas solat Zohor ke Villa Putra.Tapi lain pulak jadinya..

Ct9 x lah tahu sgt jalan area KL ,so aku minta dia tunggu di Stesen KTM Sg Buloh so that I can pick her there.Dia pulak paling smangat dalam citer ni aku rasa :p . Aku x bertolak lagi kerana tunggu Alifah di Damansara.

Ct9 pulak dlm 1.30 dah bertolak dulu ke KTM Sg Buloh,.Puas aku call Alifah n msg dia tpi still x ada jawapan lagi =.= So I'll wait and get prepare.. Tnggu punya tunggu ,kOl punya kOl still no answer untill the clock strikes 2pm ,Aku tnya my sis minta dia kol adik Alifah tanya "ke manakah Alifah?"..

Suddenly dapat jawapan... "Minah tertidO and ni baru bgun  =.=".. hehe saBo jelah.. maybe dia penat sgt lpas class driving :) . meanwhile dah lama Ct9 kat KTM Sg Buloh,. kesian kat dia and aku tersepitt  :O
Kerana dari Damansara ak gerak dgn Alifah,sO aku tunggu...

Smpai Alifah selesai.Setelah itu parents ak menghntar kami ke KTM ,masatu dah almOst 3 o'clock.So dah sejam stgh Ct9 tunggu hehe sabo je lah darling .. :) Alhmdulillah dapat juga ketemu n Hugss.. :* ..I miss her hehe...

Dari KTM,ct9 bawak keta :D sO kami pn tumpg lah dia n alifah jd penunjuk arah kerumah Tyra. Bagus betul Alifah hafal jalan :3 Aku yg paling bnyak kali ke rumah Tyra pong x ingat jalan .. haha..

And akhirnya smpailah kami ke Open House rumah Tyra :D ...


PuriCute!





Terima kasih kerana sudi baca entry ini ;)

No comments:

Post a Comment