Sunday 18 August 2013

Outing with Alifah

Assalamualaikum all readers out there !


About 11am my dear Alifah ajak outing ke The Curve after Zuhur.Nak jalan2 katanya so aku prepare utk outing.. siap2 semua.. about 2 lebih baru kami gerak naik bas ke sana :) .

Dah lama jugak sebenarnya aku tidak menjejakkan kaki kat THE CURVE..Biasanya aku akn ke OU .Tapi lama dah jugak x jalan2 ke mall ..Setibanya kat The Curve kami singgah IKEA dulu utk lunch. Malang jugak.. ,hasrat Alifah nak makan kat Food Court Ikea x kesampaian...:'( .Tapi ,aku pula teringin nak karipap IKEA sbb sgt SEDAP .So aku blilah beberapa karipap dan kOngsi dgn my dear Alifah :)

Okay takat tu ..2 biji karipap seorang dan air  yg boleh di refill :) Lepas tu baru Lunch dekat food cOurt the cUrve :) 1st time Alifah ke fOod court the curve,.Disana ,Alifah pula belanja nasi kandaQ .. mmg sedap perkena nasi kandaQ ..rindu pulak dekat Nasi Kandaq Beratur,Perlis :') ..yang dekat fOod court the curve ni x perlu beratur hehe..

Selesai lunch ,sOlat then ,, ke photobooth :D awesOme jugak .1st time utk Alifah n 2nd time for me (*b4 ni dah pernah masuk dgn tyra..) .Excited Alifah nk try bnda baru,dekat situ ad 2 package..RM12 and RM13 ..Alifah prefer RM13 photobooth ..

So here we gO! Tapi.. mana satu?..@.@ haha aku pon x tahu  guana nak guna mesin ni.. sO mencari2 lah kami dimanakah tempat untuk masukkan duit.. Finally Alifah jumpa :D haha yeah then snap2 lah kami dalam photobOoth tu. mcm2 pOsing haha :p

Part yang funny bila dah siap snap2 then part editting .. mata kami besaQ gila!! O.O..wahh hebat nohh camera kat photobooth tuu..nk edit pon ada masa.. kelam kelibut nak pilih sticker and editting. haha :p
Dalam rush2 tu tergelak jugak aku dalam hati melihat gelagat masing2.. :D

Then selesai sesi editting semua dan POOFF!! keluarlah hasil gmbar yang MENARIK dibawah ni!!!.. mmg AWESOME and CUTE :3 hahaha 




Terima kasih kerana sudi baca entry ini ;)

2 comments:

  1. suka lah gi ikea kalu mesti amik karipap and semestinya meatballnya..oushhh...Dappp...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh~~ untungnya saira dpat mkn meatball kat ikea hehe x penah berkesempatan lg... tiap kali pergi kompem full food court ikea kat atas tu...

      Delete