Thursday 22 August 2013

Income UNLIMITED !!!

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum to all readers out there :)

Disini saya ingin mengiklankan perniagaan sahabat baik saya.

Anda sudah penat bekerja siang dan malam? Tapi gaji yang anda terima tidak setimpal dengan usaha anda?Anda ingin kaya dan bersara muda serta ingin mempunyai financial freedom?. Kami sedang mencari rakan niaga utk mempunyai business sendiri dan kedai sendiri. Training akan diberikan,malah panduan juga akan ditunjukkan. 


Bagi saya tiada masalah jika orang islam menjadi kaya. Kerana apa? Kerana orang kaya boleh memberi lebih dari apa yang kita ada. Mereka boleh menderma berapa banyak wang yang mereka mahu derma, mereka membayar zakat dan mereka juga lah boleh membantu orang susah. Malah Nabi Muhammad saw juga sebenarnya retired rich and retired young. Plus, banyak juga para sahabat Nabi Muhamad saw yang kaya raya dan mereka menggunakan kekayaan mereka untk membantu mengembangkan agama islam. Jadi saya menyeru jom berbusiness, saya di sini menawarkan business farmasi kesihatan dan kecantikan di mana perniagaan ini juga boleh diwarisi kepada keturunan kita. Malah, kita juga TERPAKSA KAYA dan bersara muda. Hubungi saya di 010-5749786 untk info lebih.



Untuk sesiapa yang berminat bolehlah menghubungi beliau... :D


Terima kasih kerana sudi baca entry ini ;)

5 comments: