Friday 16 August 2013

Lagi Sebulan

Bismillahirahmanirahim,

Assalamualaikum to all readers out there :) 

Pejam celik,pejam celik.. lagi sebulan nak habis dah practicalku di AIM.Tapi project pon masih tara tu lagi, yadoii tsania oh tsania.. =.= Apa sudah jadi dgn dirimu?.. 

Bila duk KL n balik Arau ni sering jugak aku sakit2..Selsema,demam,batuk dah jadi kebiasaan kat sini.Lagi satu ad tabiat buruk aku di AIM.. kerap tido...=.= Oh tsania mmg suka tido .. Tido dalam keadaan terduduk pulak tu hehe.. 

Pernah ad sorang kakak tu label aku sedang bertafakur di kala tido menutup mata dalam keadaan terduduk.. haha.. mmg lawOk :) Apapun ak pasti akan rindukan AIM .. lagi sebulan tsania.. buatlah betul2.. 

Lpas ni nk kena present kat Uitm Shah Alam pulak.Neves gue.. Kawan2 lain semua present kat Uitm Arau. Oh jelessnya rasa.. Mereka dapat bertemu dgn lecturer2 Cs yg dulu ajar. Tapi aku? Bertemu lecturer baru bagiku ,n mungkin bakal berkenalan hehe .. 

Okay nak citer pengalaman aku kat AIM sikit, perangaiku COMPLETELY berubah?! Oh x sama keadaan di Arau, disini ak agak SPEECHLESS,PEMALU,. yadoii =.= ..Oh berbezanya nak dicompare kat Arau aku seorang yg x malu utk bertanya,seBLUR2 ak pon aku akn ttp bertanya kat lecturer.. 

Rasa malu tu aku buang,FLUSH AWAY!!! Tapi kat AIM.=.= huu~~ bila bab nk bertanya.. dah hampir gila tu dgn encik tu lpas tu POOFF!! SPEECHLESS terkaku aku..=.= Soalan  masih terngiang di benak fikiran .. Tapi mulut kaku x berkata2...

Dekat AIM aku ditugaskan under Programmer SO mmg kena buat system,Team pulak dgn encik2.. 2 org encik dan aku =.= ENCIK=LELAKI..penyegan aku.. haha.. 

Encik Din programmer manakala En Hafiz system analyst,.Encik Din banyak membantu aku dalam menyiapkan sistem tapi aku segan2 nk tnya =.= haha ntah bila perasaan tu nak hilang?..  tsania sayang,malu bertanya sesat jalan.. 

Susah pulak nak terap kat AIM ni Oh kenapa?.. =.= Another 1 month mmg kena beranikan diri lah jugak .. guys dOakan aku :) Doakan semoga ak jadi BERANI untuk bertanya dan utk siapkan project ni lepas ni nk kena present dah tsania oii.. Anyway doakan aku ye readers di luar sana :3 




Terima kasih kerana sudi baca entry ini ;)

No comments:

Post a Comment