Thursday 29 August 2013

Yang ku tunggu sudah maii

Bismillahirrahmanirrahim ;)

Assalamualaikum to all readers out there :D

Pejam celik..pejam celik.. another 2 weeks my practical kat AIM nak habis.woahh x sabOnya..Tadi my supervisOr from UiTM S. Alam maii...awal pagi tadi agak cuak coz tSania still belum siapkan slide untuk present kat supervisor..

Tertido awal pulak malam sebelumnya.. mungkin keletihan yakmatt...huhu..Tapi okaylah .. lepas habis tazkirah di AIM terus ke Petronas utk bli tOpup dan dari situ tergerak hati untk menghubungi supervisor...

Suara beliau agk mesra :) Katanya akan bertolak dari sana pd pukul 9pagi macamtu..  Dan tSania pula sempat menanyakan tentang presentation slide yang akan dibentang kepad beliau nanti.Alhamdulillah tSania tak perlu buat sLide ;) Dan sangat happy sebab katanya hanya mahu lihat progress system dan buku LOg...

Actually perihal buku log last minute tSania siapkan.Sebab sebelum ni juz tulis kat calendar dan tak isi lagi dalam buku log..Kelam kelibut jugaklah dalam menyiapkan buku log ni...

Alhamdulillah dalam 7pagi dah siap semuanya ;) sO tenanglah nak ke Opis ...Dalam pukul 11 pagi supervisor pon sudah sampai..;) Senyum je beliau ....wajahnya sangat keibuan ;)

tSania pula senyum memanjang je sepanjang kehadirannya di UTM :) Jadi sempatlah nak menunjukkan semua progress dan hasil sistem yang  tSania buat sepanjang di AIM.

tSania pun ceritalah serba sedikit mengenai sistem yang tSania buat di AIM.Beliau turut memberi kOmen dan mencadangkan penambahan didalam sistem.Seronok berbual dengan beliau.Selain tu,beliau juga turut mempromotekan kos yg beliau ajar bahagian Networking ..

Memang seronok belajar netwOrking sebab banyak praktikal .Tapi tSania tak pernah terfikir untuk terjun ke bidang networking. Tgah fikir lagi .. masih dalam progress untuk pilih bidang yang tepat.. :)

Part yang paling best bila beliau kata pelajar Diploma yang sudah buat practical,Degree nanti x perlu buat dah :) huhu sernok rasa :D..Lagi satu berita gembira..tSania tak perlu present dikhalayak ramai orang untuk presentatiOn nanti.. tapi hanya present kepada beliau seOrang ;)

Beliau juga offer untuk memperbetulkan report jika tSania salah dimana2.. Bagus and tSania bersyukur sangat dipertemukan supervisor yang baik macam ni ;) Semoga Allah sentiasa merahmati beliau,..Puan Faridah Sappar .. amin...:3



Terima kasih kerana sudi baca entry ini ;)

7 comments:

  1. Congrats Tsania dah nak habis practical..Dah boleh plan for the next step pula :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanx mama ;) mudah2an degree pula seterusnya :D

      Delete
  2. wooaaa tahniah . nak abes diploma da ^^

    ReplyDelete
  3. teringat zaman akak praktical dulu ^_^

    ReplyDelete
  4. paling best masa practical... rasa happy dan seronok dan dapat elaun tu....

    ReplyDelete